Kiosk Sistemleri

Kiosk Sistemleri

Garanti

Üretimini yaptığımız bütün kiosk modellerinde yedek parça garantisi 2 (iki) yıldır. Kullanıcı hatası, işletim sistemi, virüs gibi yazılımsal sorunlar garanti kapsamına girmez. Yıllık bakım ve onarım anlaşması yapılan sistemlere; teknik servis hizmeti ve 3 aylık periyotlarda genel bakım hizmeti ücretsiz olarak verilir. Bakım anlaşması bulunmayan sistemlere yapılacak her müdahale için ek teknik servis bedeli talep edilir. Eğer sorun herhangi bir yedek parçadan kaynaklı ve sistemin garantisi devam ediyor ise ücretsiz olarak yedek parça değişimi yapılır. Değişen yedek parçanın garantisi sistemle aynı kalır. 

Kurulum

Kurulum hizmetleri; Dios'un müşterilerine sattığı veya müşterilerin farklı bir sağlayıcıdan satın aldığı sistemlerin çalışır durumda müşterilere teslimini kapsar. Bu hizmet kapsamında;

  • Sistemlerin; elektrik, data, telefon hattı gibi fiziksel bağlantıları yapılır,
  • Sistem çalıştırılarak, müşterinin yanında tüm fonksiyonları test edilir,
  • Servis Raporu ile birlikte müşteriye teslim edilir.

 

Ayrıca, müşterinin talep etmesi durumunda fiziksel hatların (Elektrik, Data, Telefon) kablolaması da yapılır.

Bakım

Müşterilerimizin çalışan sistemlerinde çıkması muhtemel arızalara önceden engel olmak amacıyla yapılan bakım faaliyetleridir. Bu tip bakım faaliyetleri genellikle periyodik olarak yapılır. Bu bakım periyodları, her bir sistem için 3 ay, 6 ay gibi sürelerdir. Sözleşmede; “Periyodik Bakım” kapsamında verilecek hizmetler, değiştirilecek parçalar ve diğer koşullar detaylı olarak belirtilir. Periyodik bakım dışında müşterilerimizin teknik destek ihtiyacının ortaya çıkması durumunda çağrı bazlı teknik destek verilmektedir.